Since 2013, the goal of Fundacion Caimito City has been to help the people in the rural town where I was born, El Camito, La Vega, Dominican Republic. The past few years, our foundation has provided food bundles multiple times a year, back-to-school supplies, as well as toys and food at Christmas time to impoverish family and children. Your donations have helped us accomplish our goals time and time again but we know we can do more to help the beautiful people of my hometown.

Through your continued support and donations, we can expand our mission to bring additional food, supplies and comfort to even more families. Now that we are a register non profit organization in the state of New Jersey your donations are tax deductible. As a local Madison, New Jersey organization we are blessed to have a wonderful community of neighbors and friends that want to help us.. The community of Madison, NJ is an intrinsic part of our organization. The generosity of our community is truly a blessing and with the continued support of Madison and all of you we will help many more families in a place that I love.

HELP US HELP OTHERS!!!

Desde nuestros inicios en el año 2013, nuestro propósito ha sido tratar de ayudar a las familias más desprovistas en la comunidad donde yo nací, que es El Caimito, La Vega en la Republica Dominicana. La Fundación Caimito City proporciona Compras de Comida mensuales, Útiles Escolares, Canastas Navideñas, y Juguetes a esas familias y niños necesitados. Sus donaciones nos ayudan a alcanzar esas metas, pero nosotros sabemos que podemos hacer más y por supuesto que queremos hacer más. Ahora que la fundación está legalmente registrada como una Corporación sin fines de lucro y que es exenta de impuestos, nuestro objetivo es expandir nuestra base de donantes para así poder ayudar a más familias y niños necesitados de El Caimito. Muchas familias no cuentan con los recursos necesarios para mandar sus hijos a la escuela, comprarles juguetes, y ni siquiera de proveerles la comida necesaria para el diario vivir, sus donaciones nos ayudan a alcanzar nuestra meta, que es ayudar al mayor número de familias que podamos.

AYUDANOS A AYUDAR!!!

William Almanzar